Oblečení a doplňky

Knížka je milý společník, trpělivý učitel a skvělý dárek.
Vyberte si knížky s návody, které vám pomohou při vašem tvoření.
Kliknutím na obrázek vstoupíte do e-shopu,
kde si můžete vybranou knížku ihned zakoupit. A se slevou!



Háčkujeme pro miminka – Měkoučké dárky pro nejmenší

 

Hledáte inspiraci, co uháčkovat pro své nejmenší potomky? Pak je pro vás tato kniha to pravé! Měkoučké bačkůrky, heboučká čepička nebo svetřík, žirafa na mazlení před spaním či dětská deka – roztomilé, praktické a jednoduché. Tabulka velikostí uvnitř knihy vám pomůže zjistit správný počet ok, aby hotový výrobek vašemu dítěti padl jako ulitý.
Kniha obsahuje 19 jednoduchých módních modelů se srozumitelnými návody a užitečnými tipy a triky. V kostce: Důležité informace o materiálech a vhodných přízích pro děti.
Pro začátečnice: Všechny základní techniky háčkování jsou v knize popsány krok za krokem – slovem i obrazem



Háčkované šátky – Módní doplněk pro každou příležitost

 

Není nad vlastnoručně uháčkovaný módní doplněk! Vytvořte si svůj osobitý vzhled – jemný šáteček, barevná sportovní šála nebo objemná štóla: všechny háčkované projekty váš vzhled ozvláštní. Díky rafinovaným vzorům a neobyčejným barevným kombinacím rychle a snadno vytvoříte jedinečný doplněk – pro sebe nebo pro své blízké.
Rychlý výsledek: 17 originálních módních šátků se srozumitelnými návody a užitečnými tipy a triky.
V kostce: Důležité informace o materiálech a vhodných přízích pro háčkované šátky.
Pro začátečnice: Krok za krokem jsou v knize popsány všechny základní techniky háčkování – slovem i obrazem.



Háčkované čepice a šály

 

V této příručce si každý najde svůj oblíbený model! Ať už módní čepici, hřejivý nákrčník či vkusnou štolu: Teď máte možnost si tyto zimní doplňky uháčkovat sama. Rychle a snadno vytvoříte elegantní kousky nebo celé soupravy – ať už pro sebe, nebo jako dárek.
Je to tak snadné: Krok za krokem jsou v knize popsány všechny základní techniky háčkování – slovem i obrazem. Rychlý výsledek: 19 jednoduchých módních modelů se srozumitelnými návody a užitečnými tipy a triky.
V kostce: Důležité informace o materiálech a vhodných přízích, stejně tak jako tipy, jak si modely uzpůsobit svému vkusu.



Háčkujeme pro děti

Originálními sety hraček a praktických doplňků ohromíte všechny příbuzné i známé a zaručeně zaujmete na procházce v parku či na dětském hřišti. Chrastítko, maňásci a mazlíci do postýlky vykouzlí úsměv na tváři vašich nejmilejších stejně jako čepička, deka nebo sandálky.
Detailní návody doplněné velkým množstvím názorných fotografií vás povedou krok za krokem, takže tyto osobité projekty zvládnete, i když jste začátečníci.


 Háčkované doplňky pro děti – Šály a čepice pro holky a kluky

 

Háčkování je zábava! Především pokud z toho vyjdou veselé módní doplňky pro děti, které je nadchnou a postarají se o to, aby si čepici a jiné zimní oblečení oblékly bez pláče a reptání. Určitě každý si v knize najde svůj oblíbený kousek: čepici se lvem, drakem nebo medvědem, opravdu cool čepici s klapkami na uši, bambulí a proužky, nebo romantickou s růžovými květy a květinkami. Všechny modely jsou háčkované ze silné příze, jsou vhodné pro začátečníky a jsou rychle hotové. Stačí už jen vzít háček a můžete začít.



Boty, botky, botičky – Háčkované modely pro kluky i holky

 

Co může být roztomilejšího než pár měkoučkých botiček pro miminka. Máte nějakého mrňouska v rodině nebo potřebujete dárek pro přátele? S našimi modely rozhodně uspějete. Ke každému výtvoru zde najdete návody a háčkovací vzory, ale hlavně spousty neotřelých nápadů. Zdaleka nezůstaneme jen u klasických „bačkůrek“. Podle naší knížky můžete uháčkovat i sandálky a nízké botičky, ale také veselé botky jako pro kovboje nebo olympioniky. Čeká vás 30 úžasných modelů, každý s podrobným návodem ke zhotovení, a více než 200 barevných fotografií. Na své si přijdou jak začátečníci, kteří se naučí základním technikám, tak pokročilí, kteří objeví zase speciální nové postupy. Veškeré uvedené vzory jsou ve velikostech pro děti od šesti do dvanácti měsíců.


 

 

Komentáře jsou vypnuty.

  • *** Vyberte si knížku ***