Základy háčkování

Knížka je milý společník, trpělivý učitel a skvělý dárek.
Vyberte si knížky s návody, které vám pomohou při vašem tvoření.
Kliknutím na obrázek vstoupíte do e-shopu,
kde si můžete vybranou knížku ihned zakoupit. A se slevou!


 

 

Háčkování – Techniky, vzory, projekty

Můžete si troufnout na výrobu křehkých háčkovaných výrobků ze slabých přízí konkurujících až krajce, ale uháčkovat lze prakticky cokoli – od hraček přes přikrývky a různé dekorace až po oděvy a doplňky…
Tato kniha
¦ nabízí odborné rady ohledně výběru přízí a háčků a seznámí vás se základními technikami háčkování,
¦ představuje základní vzory a umožní vám poznat nekonečné možnosti jejich kombinací, které můžete dále sami rozvíjet,
¦ nabízí kolekci mnoha originálních háčkovaných modelů popsaných krok za krokem, které jsou určeny pro děti i dospělé, a dalších výrobků, jež zkrášlí a zútulní váš domov.



TOPP Praktická škola háčkování – Pro každého

 

Háček, který dobře padne do ruky, hezká příze v oblíbené barvě – a může se začít! Aby se zdařil vstup do nádherného světa háčkování, není nutné zdolávat žádné velké překážky. A pro překonání drobných nesnází, které vás potkají na cestě k první vlastnoručně uháčkované chňapce nebo taštičce, najdete v této knize spoustu užitečných tipů a rad, speciálně určených začátečníkům. Vedle plně ilustrovaných návodů krok za krokem v knize najdete také přehled nejkrásnějších vzorků a sbírku nejúžasnějších modelů pro vaši tvorbu. Přejeme spoustu zábavy při háčkování!



Začínám háčkovat a baví mě to!

 

Taška, krátká vestička, dlouhá vesta s kapucí, slušivá čepice, lehký svetřík, svetřík pro malé slečny, krátké kalhoty, čelenka do vlasů, letní šaty, dekorace pro nevěstu i družičku a mnoho dalšího. Tento bohatě ilustrovaný kompletní průvodce vás naučí abecedě háčkování. Je určen především pro začátečníky a prozradí vám základní tipy a triky k tomu, abyste si rychle osvojili tuto atraktivní techniku zpracování vlny a příze, ke které potřebujete jen jedinou věc – háček. Najdete v něm podrobné popisy, fotografie a nákresy od samotného držení háčku a příze u pravaček i levaček, přes první řetízky a očka až po složitější vzory.



Tohle je háčkování

 

Háčkování je trendem, který se drží už dlouhá léta. A má to svůj důvod. Není to jen ruční práce, pomocí níž můžete vytvořit úžasné a variabilní výrobky přesně podle svého vkusu, ale také relaxační aktivita, u které se dokonale odreagujete. Krátký sloupek, dlouhý sloupek, poloviční sloupek, nahazování, rozháčkování – možná to na první pohled působí trochu složitě, ale ve skutečnosti je to hračka. Nahlédněte do této knihy a udělejte si v neposlušných očkách jednou provždy pořádek. Kniha je členěna do kapitol dle náročnosti, a tak se ke všemu dopracujete pěkně krok za krokem. V každé části se naučíte jeden nový postup a procvičíte si ho na výrobku, který je pro něj jako stvořený. A až se dostanete na poslední stránku, budete mít doma nejen pouzdro na mobil, moderní polštář, hřejivou čepku, slušivou květinku nebo také deku, pod níž se bezpečně schováte před zimou, ale také dovednost, která vám bude dělat každý den radost.



Háčkování – 200 otázek a odpovědí

 

Háčkujete? Pak můžete narazit na problém, se kterým si nebudete vědět rady. Nebo se třeba jen chcete dozvědět víc o určité technice, naučit se novým způsobům práce a docílit řady dekorativních efektů?

V téhle knize najdete rovných 200 otázek ohledně háčkování a právě tolik odpovědí. Výkladu lehce porozumějí začátečníci i pokročilí. Užitečné rady vám usnadní práci. Jasné, podrobné ilustrace vás nenechají na pochybách, jak se u jednotlivých technik postupuje. Od základních ok se přes složitější vzory dostanete až k vlastním návrhům a krásným háčkovaným modelům.

Komentáře jsou vypnuty.

  • *** Vyberte si knížku ***