Oblečení a doplňky

Knížka je milý společník, trpělivý učitel a skvělý dárek.
Vyberte si knížky s návody, které vám pomohou při vašem tvoření. Vyberte si knížku jako dárek pro své blízké.
Kliknutím na obrázek vstoupíte do e-shopu,
kde si můžete vybranou knížku ihned zakoupit. A se slevou!



Háčkujeme pro miminka – Měkoučké dárky pro nejmenší

 

Hledáte inspiraci, co uháčkovat pro své nejmenší potomky? Pak je pro vás tato kniha to pravé! Měkoučké bačkůrky, heboučká čepička nebo svetřík, žirafa na mazlení před spaním či dětská deka – roztomilé, praktické a jednoduché. Tabulka velikostí uvnitř knihy vám pomůže zjistit správný počet ok, aby hotový výrobek vašemu dítěti padl jako ulitý.
Kniha obsahuje 19 jednoduchých módních modelů se srozumitelnými návody a užitečnými tipy a triky. V kostce: Důležité informace o materiálech a vhodných přízích pro děti.
Pro začátečnice: Všechny základní techniky háčkování jsou v knize popsány krok za krokem – slovem i obrazem



Háčkované šátky – Módní doplněk pro každou příležitost

 

Není nad vlastnoručně uháčkovaný módní doplněk! Vytvořte si svůj osobitý vzhled – jemný šáteček, barevná sportovní šála nebo objemná štóla: všechny háčkované projekty váš vzhled ozvláštní. Díky rafinovaným vzorům a neobyčejným barevným kombinacím rychle a snadno vytvoříte jedinečný doplněk – pro sebe nebo pro své blízké.
Rychlý výsledek: 17 originálních módních šátků se srozumitelnými návody a užitečnými tipy a triky. V kostce: Důležité informace o materiálech a vhodných přízích pro háčkované šátky.
Pro začátečnice: Krok za krokem jsou v knize popsány všechny základní techniky háčkování – slovem i obrazem.



Háčkované čepice a šály

V této příručce si každý najde svůj oblíbený model! Ať už módní čepici, hřejivý nákrčník či vkusnou štolu: Teď máte možnost si tyto zimní doplňky uháčkovat sama. Rychle a snadno vytvoříte elegantní kousky nebo celé soupravy – ať už pro sebe, nebo jako dárek.
Je to tak snadné: Krok za krokem jsou v knize popsány všechny základní techniky háčkování – slovem i obrazem. Rychlý výsledek: 19 jednoduchých módních modelů se srozumitelnými návody a užitečnými tipy a triky.
V kostce: Důležité informace o materiálech a vhodných přízích, stejně tak jako tipy, jak si modely uzpůsobit svému vkusu.


Háčkujeme pro děti

Originálními sety hraček a praktických doplňků ohromíte všechny příbuzné i známé a zaručeně zaujmete na procházce v parku či na dětském hřišti. Chrastítko, maňásci a mazlíci do postýlky vykouzlí úsměv na tváři vašich nejmilejších stejně jako čepička, deka nebo sandálky.
Detailní návody doplněné velkým množstvím názorných fotografií vás povedou krok za krokem, takže tyto osobité projekty zvládnete, i když jste začátečníci.


 Háčkované doplňky pro děti – Šály a čepice pro holky a kluky

 

Háčkování je zábava! Především pokud z toho vyjdou veselé módní doplňky pro děti, které je nadchnou a postarají se o to, aby si čepici a jiné zimní oblečení oblékly bez pláče a reptání. Určitě každý si v knize najde svůj oblíbený kousek: čepici se lvem, drakem nebo medvědem, opravdu cool čepici s klapkami na uši, bambulí a proužky, nebo romantickou s růžovými květy a květinkami. Všechny modely jsou háčkované ze silné příze, jsou vhodné pro začátečníky a jsou rychle hotové. Stačí už jen vzít háček a můžete začít.



Boty, botky, botičky – Háčkované modely pro kluky i holky

 

Co může být roztomilejšího než pár měkoučkých botiček pro miminka. Máte nějakého mrňouska v rodině nebo potřebujete dárek pro přátele? S našimi modely rozhodně uspějete. Ke každému výtvoru zde najdete návody a háčkovací vzory, ale hlavně spousty neotřelých nápadů. Zdaleka nezůstaneme jen u klasických „bačkůrek”. Podle naší knížky můžete uháčkovat i sandálky a nízké botičky, ale také veselé botky jako pro kovboje nebo olympioniky. Čeká vás 30 úžasných modelů, každý s podrobným návodem ke zhotovení, a více než 200 barevných fotografií. Na své si přijdou jak začátečníci, kteří se naučí základním technikám, tak pokročilí, kteří objeví zase speciální nové postupy. Veškeré uvedené vzory jsou ve velikostech pro děti od šesti do dvanácti měsíců.



Háčkování s korálky

 

Korálkové náhrdelníky, náramky, čelenky a mnohé další výrobky – to vše lze vytvořit technikou háčkování, se kterou se seznámíte v této nové publikaci. Zkušená autorka Radka Fleková pro vás jako vždy připravila spoustu krásných projektů, nápaditých tipů a inspirace. Ačkoliv mohou háčkované korálkové šperky a další výrobky působit velmi složitě, opak je pravdou. Stačí umět držet háček, uháčkovat pevné oko – řetízek nebo krátký sloupek – a popustit uzdu fantazii. Navíc si můžete vzít klubíčko s navlečenými korálky a háček kamkoliv s sebou. V tašce, kufru či batůžku vám nezabere příliš místa a můžete háčkovat na cestách, na dovolené, ve frontě nebo třeba v čekárně u lékaře. Všechny postupy jsou srozumitelně vysvětleny a doplněny fotografickou přílohou, začátečníci se rovněž seznámí s používanými materiály a pomůckami.



Pleteme a háčkujeme – zimní modely

 

Háčkování v dnešní době opravdu již dávno není z nouze ctnost, kdy ruční výrobek byl jedinou možností, jak se odlišit od jednotvárné a chudé nabídky v obchodech. Právě nyní naopak zažívá oprávněnou renesanci na celém světě. Háčkování je v módě, tak neváhejte a zkuste to také. V knize známé české návrhářky pletené módy Martiny Taborsky si vyberou začátečnice i zkušené háčkařky a pletařky. Najdete zde pletenou a háčkovanou módu pro děti i ženy, od jednoduchých doplňků až po rafinované náročné modely, které dodají vašemu zimnímu šatníku osobitou tvář. Všechny modely nesou charakteristickou pečeť tvůrkyně – nadčasovou eleganci podtrhující ženskou krásu.



Háčkované botičky

 

Myslíte si, že botičky pro naše nejmenší musíme vždycky jen kupovat v obchodě? Ale kdepak! Můžeme si je vyrobit i doma. Přesněji řečeno uháčkovat. V téhle krásně ilustrované knížce s podrobnými návody, vysvětlivkami, schématy a barevnými fotografiemi najdete spoustu nejrůznějších modelů i jejich variant. Dozvíte se nejen, jak přesně a jakými oky háčkovat, ale také jak jednotlivé díly šít a spojovat do konečného výrobku. Vyberete si pro každé roční období – v létě se tak vaše miminko může pyšnit pestrými sandálky, v zimě si nožky hřát v jiném modelu. Roztomilé botičky se rovněž výtečně hodí jako originální dárky přátelům či příbuzným, například u příležitosti přírůstku do rodiny.



Háčkované kabelky a doplňky

 

Chcete být originální? Chcete překvapit své okolí? Naučte se háčkovat!
Stačí jen šikovné ruce, trocha fantazie a tato kniha plná zajímavých a přitom jednoduchých nápadů. Naučíte se základním technikám klasického i tuniského háčkování, vyzkoušíte si je na několika zkušebních projektech a hned poté se můžete pustit do plesové kabelky, letní tašky či pletených podložek pod hrníčky. Vezměte tedy háček, namotejte přízi na prst a objevte pestrý svět háčkovaných kabelek a doplňků. Nudit se určitě nebudete… Knížka obsahuje: Techniky háčkování, postupy na drobné výrobky, taštičky pro slečny, kabelky pro ženy, plesová psaníčka, tipy a triky…


 

Komentáře jsou vypnuty.

  • Vyberte si svou oblíbenou přízi za nejlepší cenu