Základy háčkování

Knížka je milý společník, trpělivý učitel a skvělý dárek.
Vyberte si knížky s návody, které vám pomohou při vašem tvoření. Vyberte dárek pro své blízké tvořilky.
Kliknutím na obrázek vstoupíte do e-shopu,
kde si můžete vybranou knížku ihned zakoupit.

Svým nákupem přes odkazy na této stránce
přispějete drobnou částkou na provoz tohoto webu.
Děkuji.



Háčkování pro každého

Z tradičních rukodělných technik našich babiček se v posledních letech stává nepřehlédnutelný módní trend. Svědčí o tom také mimořádná obliba háčkování. Tato praktická, časově i finančně nenáročná technika si získává stále více příznivců, kterým nabízí aktivní relaxaci a zároveň způsob, jak uplatnit tvůrčí nápady. Ať už toužíte doplnit šatník originálním kouskem, nebo překvapit přátele stylovým dárkem vlastní výroby, v naší publikací vám ukážeme, jak přitom postupovat.

Naučíte se základní techniky od nejjednodušších sloupků po elegantní detaily, včetně dekorativních lemů a třásní. Získané dovednosti si následně můžete procvičit na praktických vzorech z dílny zkušených autorek. Srozumitelné a podrobné návody vám umožní uháčkovat roztomilého medvídka, dětskou deku, květinovou brož, elegantní krajkový šátek nebo hebký povlak na polštář, kterými oslníte své blízké. Zjistíte přitom, že na háčkování vlastně není nic složitého. Zalistujte v naší knize, chopte se háčku a vytvořte svůj první řetízek!

Základy háčkování – nástroje, materiály a techniky, které vám umožní udělat první krok. Pokročilé techniky od háčkování v kruhu po složité vzory. Dokonalé detaily propracované dekorativní prvky pro profesionální vzhled. Přehledné vzory, řada srozumitelných návodů vám umožní vytvořit první háčkované dárky a doplňky…



Na konci této knihy budete umět háčkovat
Osvojte si háčkování s pomocí této obsáhlé knihy. Detailní ilustrované pokyny vás krok za krokem naučí jednotlivé techniky a seznámí vás se zajímavými a přitom snadnými vzory. K tomu vám 15 jednoduše přizpůsobitelných projektů vám umožní si nově nabyté dovednosti procvičit a získat jistotu při této tvořivé činnosti. Na konci knihy budete umět uháčkovat krásné předměty pro sebe i ostatní – od čepice a šály přes barevné obaly na květináče až po elegantní deku a příjemně hebkou hračku.


Háčkování: Je to tak snadné

Háčkovat se naučíte vmžiku! Krok za krokem vás naučíme jak si vytvořit mistrovské dílo! V tomto kurzu se naučíte základy háčkování, ukážeme vám pár výrobků, které si zhotovíte vlastníma rukama. Podle našich jednoduchých návodů vznikne rychle a snadno měkoučká deka, dekorace na party nebo hebká šála – ať u pro vás nebo jako skvělý dárek.
Vždyť je to tak snadné: krok za krokem jsou popsány a ilustrovány všechny základní techniky – slovem i obrazem.
Výsledek během krátké doby: 16 originálních a jednoduchých nápadů se srozumitelnými návody a užitečnými tipy a triky.
V kostce: důležité informace o všem, co se týká háčkování: o háčcích, přízích a dalších pomůckách.


 

 


Tohle je háčkování

Háčkování je trendem, který se drží už dlouhá léta. A má to svůj důvod. Není to jen ruční práce, pomocí níž můžete vytvořit úžasné a variabilní výrobky přesně podle svého vkusu, ale také relaxační aktivita, u které se dokonale odreagujete. Krátký sloupek, dlouhý sloupek, poloviční sloupek, nahazování, rozháčkování – možná to na první pohled působí trochu složitě, ale ve skutečnosti je to hračka. Nahlédněte do této knihy a udělejte si v neposlušných očkách jednou provždy pořádek. Kniha je členěna do kapitol dle náročnosti, a tak se ke všemu dopracujete pěkně krok za krokem. V každé části se naučíte jeden nový postup a procvičíte si ho na výrobku, který je pro něj jako stvořený. A až se dostanete na poslední stránku, budete mít doma nejen pouzdro na mobil, moderní polštář, hřejivou čepku, slušivou květinku nebo také deku, pod níž se bezpečně schováte před zimou, ale také dovednost, která vám bude dělat každý den radost.


Moderní háčkování od A do Z

Chcete se naučit háčkovat, jako to uměla babička, ale přitom si vyrobit něco, co jde s dobou? K tomu vám skvěle poslouží tato kniha! Najdete v ní 14 projektů na výrobu různých předmětů – od podtácků a prostírání přes polštáře až po tašku, šálu, čepici či deku. Osvojíte si nové metody a zdokonalíte se v těch, které už znáte. Kniha vás krok za krokem provede moderními háčkovacími technikami jako: tuniské háčkování, gobelínové háčkování, háčkování z rohu do rohu, filetové háčkování, mozaikové háčkování, obří háčkování, vyšívání na úplet, háčkování samovzorovací přízí, tuniský entrelac, háčkování ve volném stylu a to je jenom začátek!

Srozumitelně vysvětlené postupy jsou doplněné rozkresy a fotografiemi, podle nichž si vyrobíte stylové i praktické doplňky, naučíte se spoustu nového a háček už nikdy nebudete chtít pustit z ruky.


Komentáře jsou vypnuty.

  • Vyberte si svou oblíbenou přízi za nejlepší cenu:

  • Vyberte si perfektní háček nebo rovnou celou sadu: