Hračky a drobnosti

Knížka je milý společník,
trpělivý učitel a skvělý dárek!
Vyberte si knížky s návody,
které vám pomohou při vašem tvoření
nebo udělají radost vašim blízkým.
Kliknutím na obrázek vstoupíte do e-shopu,
kde si můžete vybranou knížku
ihned zakoupit.

Svým nákupem přes odkazy na této stránce
přispějete drobnou částkou na provoz tohoto webu.
Děkuji.


 Háčkovaná zvířátka s magnetky

Všech 24 háčkovaných zvířátek v této knížce přímo čeká, až je uháčkujete a ozdobíte si jimi třeba kabelku nebo stojan lampičky. Háčkovaná zvířátka z této knížky jsou doplněná magnetky, díky kterým je můžete pověsit kamkoliv se vám jen zlíbí. Návody jsou podrobné, různě náročné a všechny použité techniky, stejně jako druh příze a velikost háčku, jsou popsány uvnitř knihy, takže si zaháčkuje i úplný začátečník.


Háčkované příšerky

Co se pod kouzelným háčkem zrodilo tentokrát? Neuvěřitelní tvorové, podivné příšerky, roztomilá monstra, barevné postavičky z vesmíru – 20 úžasných projektů s tradičně přehlednými popisy vedenými tak, aby všechny kouzelné postavičky zvládl
uháčkovat i začátečník.

Nechybí ani fotografická a kreslená školička háčkování se základními postupy a vysvětlivkami háčkovacích symbolů a zkratek. Háčkovací Lenka tedy znovu přináší jedinečnou možnost ponořit se do tajů háčkování a vyzkoušet si vytvořit vlastními silami něco zajímavého a líbivého, co zcela jistě potěší nejen vás, ale i vaše přátele a blízké.


 


Háčkování – figurky, zvířátka, květiny, cukrovíčko

Moderně pojatá kniha od české autorky o klasické textilní technice je na trhu ojedinělá. Je zaměřena výhradně na háčkování s podrobnou školičkou pro začátečníky, doplněnou o fotografie a barevné nákresy základních ok a technik. Obrázky postupných kroků a přehledně zpracované popisy názorně dovedou k realizaci 25 nápadů, jak zhotovit figurky, zvířátka, květiny, cukroví a jiné roztomilé drobnosti, u kterých je až těžko uvěřitelné, že je lze snadno uháčkovat. Inspiraci a nové nápady naleznou v knize i pokročilí.


 

Háčkovaná ZOO

Autorka úspěšných knih Háčkování a Háčkování 2 předkládá další podrobné a srozumitelné postupy na zhotovení 20 úžasných háčkovaných zvířátek ze ZOO s krátkou vysvětlující školičkou základů techniky v úvodu. Vtip a originální výtvarné cítění autorky s dokonale zvládnutou technikou se znovu promítne v nových nápadech. Samozřejmě nechybí popis vhodných materiálů, pomůcek, spolu s radami a tipy pro co nejlepší výslednou práci.


Háčkování 2 – Zvířátka, květiny, doplňky

Kniha úspěšné autorky a známé propagátorky znovuobjevené techniky háčkování v novém pojetí obsahuje nejen obrázkovou školičku základů háčkování, ale hlavně původní originální popisy na háčkování hraček a jiných drobností jako jsou zvířátka, květiny, jídlo, šperky a praktické doplňky.

.


.

Háčkovaní ptáčci

Přes 40 návodů na háčkování veselých ptačích kamarádů
Každého ptáčka můžete vyrobit ve čtyřech různých velikostech – od mrňousů až po obříky, takže máte k dispozici přes 160 různých vzorů. Vyberte si první z nich a můžete začít. A nebojte se, žádné složité postupy vás nečekají. Jednotlivé modely jsou rozdělené podle stupně obtížnosti, ale všechny jistě zvládne i začátečník. Tyhle ptačí krasavečky si zkrátka zamilujete. Nejen proto, že jsou tak legrační, pestří a hebcí na omak, ale také proto, že jsou hotoví raz dva. A jak vyrobíte jednoho, uvidíte, že vám to nebude stačit, a pustíte se hned do dalšího, a do dalšího… až jich bude celé zábavné hejno. Ptačí hejno vám ozdobí stůl, dětský pokoj, nebo od vás odletí jako originální dárek.


 


Háčkovaná zvířátka na hraní i k pomazlení

Ať už to bude zajíček-chrastítko pro nejmenší či sloní rodinka nebo dlouhý had, v této příručce si každý najde svou oblíbenou hračku! Háčkovaný mazlík udělá radost každému malému i většímu „chovateli“. Podle našich návodů vytvoříte snadno a rychle dárek, který nikdo jiný nemá.
Rychlý výsledek: 12 roztomilých zvířátek v různých velikostech se srozumitelnými návody a užitečnými tipy a triky. V kostce: Důležité informace o pomůckách a vhodných přízích pro výrobu měkoučkých a roztomilých zvířátek.
Pro začátečníky: Postup popsaný krok za krokem, základní techniky háčkování – slovem i obrazem.


Háčkujeme na panenky

Móda pro panenky – v téhle knížce najdete 45 překrásných háčkovaných modelů na panenky dvou základních velikostí (42 cm a 36 cm) včetně detailních, srozumitelných návodů. Pořiďte jim originální šatník pro všechna roční období. Základní použitá oka jsou uvedena v podobě barevných schémat. Dokončení a sešití oblečků je díky podrobnému popisu a přesným návodům velmi jednoduché.
Oblékněte panenky na celý rok – pro jaro v zahradě, léto na venkově, na horách nebo u břehu moře, pro podzim i zimu.


Háčkovaný betlém

Nemáte-li doma klasický vyřezávaný betlém a rádi byste si o Vánocích tradiční jesličky sestavili? Pak si zkuste jednotlivé figurky vánoční scenérie uháčkovat. V kníže naší nejznámější „kouzelnice s háčkem“ Lenky Bednářové najdete podrobné návody na 14 betlémových figurek – Marie, Josefa, Jezulátka, volka i oslíka, tří králů s koněm, slonem a velbloudem, pasáčka s pasačkou a samozřejmě ovečkami. V úvodu je zařazena základní háčkovací školička pro začátečníky. Vše je doplněno bohatou fotodokumentací jednotlivých kroků.



Komentáře jsou vypnuty.

  • Vyberte si svou oblíbenou přízi za nejlepší cenu:

  • Vyberte si perfektní háček nebo rovnou celou sadu: