Hračky a drobnosti

Knížka je milý společník, trpělivý učitel a skvělý dárek.
Vyberte si knížky s návody, které vám pomohou při vašem tvoření nebo udělají radost vašim blízkým.
Kliknutím na obrázek vstoupíte do e-shopu,
kde si můžete vybranou knížku ihned zakoupit. A se slevou!


Háčkované příšerky

Tato háčkovací příručka dr. Frenkenstejna vám ­nabízí více jak 20 jedinečných vzorů pro výrobu neuvěřitelně roztomilých potvůrek jako jsou ohavné zombie, krvelační upírci, nebezpeční ufoni, strašidelné kostřičky, zlověstní ninjové či nezničitelní roboti. Jednotlivé háčkovací vzory jsou velmi jednoduché a doprovázené názornými obrázky, legračními komentáři a barevnými fotografiemi, na kterých jsou hrůzostrašné příšerky zachyceny ve svém přirozeném prostředí (hřbitovy apod.).



Háčkování – figurky, zvířátka, květiny, cukrovíčko

 

Moderně pojatá kniha od české autorky o klasické textilní technice je na trhu ojedinělá. Je zaměřena výhradně na háčkování s podrobnou školičkou pro začátečníky, doplněnou o fotografie a barevné nákresy základních ok a technik. Obrázky postupných kroků a přehledně zpracované popisy názorně dovedou k realizaci 25 nápadů, jak zhotovit figurky, zvířátka, květiny, cukroví a jiné roztomilé drobnosti, u kterých je až těžko uvěřitelné, že je lze snadno uháčkovat. Inspiraci a nové nápady naleznou v knize i pokročilí.


Háčkovaná ZOO

Autorka úspěšných knih Háčkování a Háčkování 2 předkládá další podrobné a srozumitelné postupy na zhotovení 20 úžasných háčkovaných zvířátek ze ZOO s krátkou vysvětlující školičkou základů techniky v úvodu. Vtip a originální výtvarné cítění autorky s dokonale zvládnutou technikou se znovu promítne v nových nápadech. Samozřejmě nechybí popis vhodných materiálů, pomůcek, spolu s radami a tipy pro co nejlepší výslednou práci.


Háčkování 2 – Zvířátka, květiny, doplňky

 

Kniha úspěšné autorky a známé propagátorky znovuobjevené techniky háčkování v novém pojetí obsahuje nejen obrázkovou školičku základů háčkování, ale hlavně původní originální popisy na háčkování hraček a jiných drobností jako jsou zvířátka, květiny, jídlo, šperky a praktické doplňky.



Háčkovaní ptáčci

 

Přes 40 návodů na háčkování veselých ptačích kamarádů
Každého ptáčka můžete vyrobit ve čtyřech různých velikostech – od mrňousů až po obříky, takže máte k dispozici přes 160 různých vzorů. Vyberte si první z nich a můžete začít. A nebojte se, žádné složité postupy vás nečekají. Jednotlivé modely jsou rozdělené podle stupně obtížnosti, ale všechny jistě zvládne i začátečník. Tyhle ptačí krasavečky si zkrátka zamilujete. Nejen proto, že jsou tak legrační, pestří a hebcí na omak, ale také proto, že jsou hotoví raz dva. A jak vyrobíte jednoho, uvidíte, že vám to nebude stačit, a pustíte se hned do dalšího, a do dalšího… až jich bude celé zábavné hejno. Ptačí hejno vám ozdobí stůl, dětský pokoj, nebo od vás odletí jako originální dárek.



Háčkovaná zvířátka na hraní i k pomazlení

 

Ať už to bude zajíček-chrastítko pro nejmenší či sloní rodinka nebo dlouhý had, v této příručce si každý najde svou oblíbenou hračku! Háčkovaný mazlík udělá radost každému malému i většímu „chovateli“. Podle našich návodů vytvoříte snadno a rychle dárek, který nikdo jiný nemá.
Rychlý výsledek: 12 roztomilých zvířátek v různých velikostech se srozumitelnými návody a užitečnými tipy a triky. V kostce: Důležité informace o pomůckách a vhodných přízích pro výrobu měkoučkých a roztomilých zvířátek.
Pro začátečníky: Postup popsaný krok za krokem, základní techniky háčkování – slovem i obrazem.



Háčkujeme pro děti

Originálními sety hraček a praktických doplňků ohromíte všechny příbuzné i známé a zaručeně zaujmete na procházce v parku či na dětském hřišti. Chrastítko, maňásci a mazlíci do postýlky vykouzlí úsměv na tváři vašich nejmilejších stejně jako čepička, deka nebo sandálky.
Detailní návody doplněné velkým množstvím názorných fotografií vás povedou krok za krokem, takže tyto osobité projekty zvládnete, i když jste začátečníci.


Háčkujeme na panenky

Móda pro panenky – v téhle knížce najdete 45 překrásných háčkovaných modelů na panenky dvou základních velikostí (42 cm a 36 cm) včetně detailních, srozumitelných návodů. Pořiďte jim originální šatník pro všechna roční období. Základní použitá oka jsou uvedena v podobě barevných schémat. Dokončení a sešití oblečků je díky podrobnému popisu a přesným návodům velmi jednoduché.
Oblékněte panenky na celý rok – pro jaro v zahradě, léto na venkově, na horách nebo u břehu moře, pro podzim i zimu.


Háčkovaný betlém

Nemáte-li doma klasický vyřezávaný betlém a rádi byste si o Vánocích tradiční jesličky sestavili? Pak si zkuste jednotlivé figurky vánoční scenérie uháčkovat. V kníže naší nejznámější „kouzelnice s háčkem“ Lenky Bednářové najdete podrobné návody na 14 betlémových figurek – Marie, Josefa, Jezulátka, volka i oslíka, tří králů s koněm, slonem a velbloudem, pasáčka s pasačkou a samozřejmě ovečkami. V úvodu je zařazena základní háčkovací školička pro začátečníky. Vše je doplněno bohatou fotodokumentací jednotlivých kroků.


Háčkování pro radost

 

Tato kniha vás krok za krokem seznámí s technikou háčkování. Obsahuje podrobné návody na 20 jednoduchých líbivých háčkovaných předmětů všeho druhu.


 

Komentáře jsou vypnuty.

  • Vyberte si svou oblíbenou přízi za nejlepší cenu