Motivky a vzory

Knížka je milý společník, trpělivý učitel a skvělý dárek.
Vyberte si knížky s návody, které vám pomohou při vašem tvoření. Vyberte si dárek pro vaše blízké tvořilky.
Kliknutím na obrázek vstoupíte do e-shopu,
kde si můžete vybranou knížku ihned zakoupit. A se slevou!



Háčkování Vzory od A do Z

 

Postupy, vzory, nové nápadité techniky – encyklopedie háčkování pro začátečníky i pokročilé
Háčkujete, a už vás trochu nudí staré, známé a obvyklé postupy? Pak je tahle knížka pro vás přesně to pravé. Nasměruje vás na novou tvůrčí cestu a najdete v ní neuvěřitelné množství neotřelých nápadů, háčkovacích vzorů a technik.
Každý krok je ilustrován fotografiemi a samozřejmě nechybí ani podrobný popis práce doplněný názornými nákresy. Najdete zde úplně všechno, nač si vzpomenete. Od klasických hladkých vzorů přes plastické až po překrásné jemné krajky, vzory pestré i jednobarevné, snadné i složitější. Sarah Hazellová je nejen fenomenální pletařkou a tvůrkyní háčkovaných prací, ale i učitelkou těchto dovedností.



Háčkované motivky – Více než 100 tradičních i moderních motivků s návody

 

Bohatá kolekce háčkovaných motivků je plná inspirativních vzorů. Můžete si vybírat z klasických i moderních návrhů mnoha tvarů a také zajímavých barevných kombinací. Každý si tu jistě najde téma pro své háčkování do kabelky (klubíčko a háček si můžete vzít s sebou kamkoli a pracovat třeba ve vlaku, v parku na lavičce nebo při čekání na úřadě). Kapitoly s motivky obsahují podrobný popis práce, přehledný nákres vzoru i detailní fotografii. Jsou řazeny od jednoduchých po náročné. Vyberte si motivek, který vás zaujme, a pusťte se do háčkování nebo zkombinujte několik vzorů a vytvořte si svůj jedinečný návrh. Díky závěrečnému přehledu základních háčkovacích technik je kniha ideální nejen pro začátečníky, ale zaujme i zkušenější autorky polštářů, dek, přehozů, plédů, šátků, prostírání a jiných krásných kusů do domácnosti či šatníku.



Háčkované čtverce – 46 nejkrásnějších babiččiných čtverců

V této knize najdou příznivci háčkování 46 babiččiných čtverců („granny squares“), jejichž výběr sahá od těch nejjednodušších až po opravdu složité vzory s plastickým efektem (3D vzory), a různé modely jako předlohu a inspiraci pro vlastní tvorbu. Připojte se i vy k nestárnoucímu trendu!



Háčkování: Barevné vlnkové vzory

 

Originální vlnkové vzory, nápadité barevné kombinace.
V téhle nádherné ilustrované knížce najdete spoustu zajímavých – ale také velice snadných – háčkovaných vzorů v těch nejkrásnějších a nepůsobivějších barevných kombinacích.
Na stovce návrhů se naučíte všemožným efektům a budete hravě tvořit proužky, vlnky, cik-cak vzory a mnoho dalších. U každého modelu vás čeká jednoduchý, srozumitelný návod a přesný popis, doplněný nákresy a ilustračními fotografiemi. Vyberou si začátečníci, kteří můžou postupovat od lehkých modelů k obtížnějším, ale i pokročilí, kteří pravidelně zásobují své blízké háčkovanými dárky a pozornostmi. Všichni najdou inspiraci pro svá háčkovaná díla, ať už to budou celé přikrývky nebo dečky, prostírání, svetry, šály, přehozy a jiné úžasné věci.



Háčkované šátky – Módní doplněk pro každou příležitost

 

Je to opravdu snadné. Podle vzorů a srozumitelných návodů z téhle knihy dokážete bez problémů uháčkovat kteroukoli z nepřeberného množství vyobrazených vloček. Začátečníci tady najdou i základy háčkování, od použitých sloupků až po rady k práci se vzory, takže každý snadno zvládne všechny potřebné techniky. Jednotlivé vzory jsou pak řazeny podle stupně obtížnosti. Můžete tedy začít s těmi nejjednoduššími, a jak budete postupně nabývat zkušeností, pokračovat k těm složitějším. Sněhovou nádheru si můžete doma zavěsit, nebo použít jako dekoraci dárků či svátečního stolu, k tvorbě nápaditých přáníček či k ozdobě oblečení.

Komentáře jsou vypnuty.

  • Vyberte si svou oblíbenou přízi za nejlepší cenu